Splošni pogoji poslovanja

1. Splošno

Trgovina www.anvina.si je spletna trgovina, ki prodaja elektroinštalacijski material, ogrevalno vodovodni material, gradbeni material, orodje, stroje ter pribor. Splošni pogoji spletne trgovine Anvina so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (Uradni list RS, št. 130/22, v nadaljevanju ZVPot-1), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Uradni list RS, št. 163/22 – ZVOP-2) Uredbe (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in sveta z dne 27. aprila 2016 o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov in o prostem pretoku takih podatkov (Splošna uredba o varstvu podatkov) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (Uradni list RS, št. 130/22 in 18/23 – ZDU-1O - ZEKom-2). S spletno trgovino Anvina upravlja podjetje ANVINA d.o.o., Cankarjev trg 6, 1360 Vrhnika, matična številka: 5830141000, davčna številka: SI21546177.

Podjetje ANVINA d.o.o. nosi odgovornost za neskladnost blaga po ZVPot-1, ki obstaja ob dobavi blaga in ki se pokaže v dveh letih od dobave blaga (in se uporablja tudi za blago z digitalnimi elementi)(1. in 2. odst. 78. čl. ZVPot-1). Potrošnik, ki o neskladnosti blaga obvesti prodajalca Anvina d.o.o. (80. in 81 čl. ZVPot-1), pod pogoji in v vrstnem redu iz tega odseka, upravičen da:
1. zahteva od prodajalca Anvina d.o.o. brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga;
2. zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska.
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova neskladnosti, če o neskladnosti z natančnim opisom na obrazcu obvesti prodajalca v dveh mesecih od dneva, ko je bila neskladnost ugotovljena (1. in 2. odst. 84. čl. ZVPot-1). Obrazec je na voljo v PDF obliki na povezavi: Obrazec za uveljavitev pravice potrošnika iz jamstva glede neskladnosti blaga.

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine anvina.si, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med spletno trgovino anvina.si in kupcem. Uporabnika zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku oddaje spletnega naročila. Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

2. Dostopnost informacij

    Prodajalec se zavezuje, da bodo uporabniku vselej na voljo:

  • podatki o identiteti prodajalca (ime in sedež podjetja ter matična in davčna številka)
  • kontakti podatki, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo s prodajalcem (e-naslov, telefon)
  • lastnosti artiklov (barva, širina, cena, merska enota, sestava, vzdrževanje)
  • način in rok dostave artiklov
  • informacije o načinu plačila
  • informacije o odstopu od pogodbe

Pri teži in širini materiala je možno odstopanje do +/- 5 % od podane vrednosti. Zaradi različnih grafičnih nastavitev monitorjev so možna odstopanja barv.

3. Vrste uporabnikov

Za nakup na spletni strani anvina.si registracija ni potrebna. Registrirani uporabniki lahko shranjujejo artikle v mapo Priljubljeno in Košarica. Pred potrditvijo nakupa je za registrirane uporabnike potrebna prijava, za neregistrirane pa je potrebno vnesti podatke za izvedbo naročila.

4. Cene

Cene izdelkov so v evrih (EUR) in vsebujejo DDV ter veljajo samo za slovenski trg. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila s spodaj navedenimi načini plačila (6.). Kupoprodajna pogodba med prodajalcem in kupcem je sklenjena v trenutku, ko kupec ponudniku pošlje prvo spletno potrdilo o njegovem statusu oz. potrdi njegovo ponudbo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot kupca.

5. Naročilo

Trgovina anvina.si se obvezuje, da so vsi prikazani artikli na zalogi. V spletni trgovini anvina.si se artikli prodajajo na meter ali kos. Najmanjša količina nakupa za kablovje na spletu je 0,5 m. Kupoprodajna pogodba med trgovino anvina.si in kupcem je sklenjena v trenutku, ko kupec ponudniku pošlje prvo spletno potrdilo o njegovem statusu oz. potrdi njegovo ponudbo. Od tega trenutka dalje (ko kupec pošlje oz. potrdi nakup)so vse cene in drugi splošni pogoji nepreklicno zagotovljeni. Če morebiti izdelka ni na zalogi, tega izdelka ne prikazujemo oziroma ga ni možno dodati v košarico in posledično skleniti nakupa.

Naročilo blaga je možno tudi preko e-pošte info@anvina.si ali telefonske številke 040 854 325 med 7. in 15. uro razen sobote in nedelje. Če naročenega blaga, prodajalec ne more odpremiti v obljubljenem roku, o tem obvesti kupca po e-pošti. Kupec lahko odstopi od pogodbe ali pa si izbere drug izdelek.

Postopek oddaje spletnega naročila

Potrošnik bodisi preko iskalnika, bodisi preko orodne vrstice z blagovnimi skupinami izbere željene artikle. Izbrane artikle lahko kupec v nakupovalno košarico doda s klikom na gumb "Dodaj v košarico". Po dodajanju v košarico lahko vsebino le-te pregleda s klikom na gumb "v košarico" znotraj pojavnega okna ali preko ikone s košarico v orodni vrstici spletne strani. Artiklom v košarici se lahko kadarkoli pred zaključkom nakupa spremeni količina ali se jih odstrani iz košarice. Potrošnik pred oddajo naročila oz. sklenitvijo pogodbe vpiše naslov e-pošte in svoje podatke za račun in podatke za dostavo. Na zadnjem koraku pred oddajo naročila potrošnik izbere še njemu najbolj ustrezen način plačila.
Naročilo se lahko prekliče v roku dveh ur po oddaji naročila tudi tako, da se pošlje elektronsko sporočilo na info@anvina.si, v katerem se napiše, da se preklicuje celotno naročilo ali le določene izdelke iz naročila.
Na e-poštni naslov, ki ga potrošnik navede pred oddajo naročila, po nekaj trenutkih prejme potrdilo o prejemu naročila.
Potrdilo o naročilu se hrani v podatkovni bazi spletne trgovine prodajalca in ga na željo potrošnika podjetje Anvina d.o.o. ponovno posreduje. Račun za naročene izdelke potrošnik prejme skupaj z naročenim blagom. Račun se hrani v arhivu prodajalca Anvina d.o.o. in ga na zahtevo potrošnika prodajalec lahko (kopijo) ponovno pošlje.

Dodatna navodila za kupca oz. opis tehničnih sredstev za prepoznavanje in odpravo napak v postopu oddaje spletnega naročila

Na koraku oddaje spletnega naročila v katerem kupec določa osebne podatke, ki se bodo upoštevali za izdajo računa ali za pošiljanje naročenega blaga, so vsa obvezna polja označena z * (rdeča zvezdica oz. asterisk). V primeru, da bi kupec želel nadaljevati na naslednji korak oz. podatke shraniti brez izpolnitve vseh polj označenih z * (rdeča zvezdica oz. asterisk), se bodo le tem dodala obroba rdečega odtenka (barva s šestnajstiško vrednostjo #ed8380 ) z debelino enega (1) piksla. Istočasno se bodo pod temi istimi polji pripisali še opozorilni napisi "to polje je obvezno".

Pri izbiri naslova za dostavo in račun se preverja tudi dolžina poštne številke. Kupec je ob vpisu poštne številke, ki je za primer Slovenije, sestavljena iz več kot le 4 številk, na to ustrezno opozorjen. Dodatna preverjanje pravilnosti podatkov, ki v postopku oddaje naročila zmanjša verjetnost za napake, je tudi pravilnost vpisanega e-poštnega naslova ki se uporablja za obveščanje kupca. V konkretnem primeru se ob vpisu e-poštnega naslova v neustreznem formatu enako kot pri obveznosti vnosnih polj, tudi tukaj ustvari obroba rdečega odtenka, hkrati pa se pod vnosnim poljem pripiše opozorilni napis "Vnesite veljaven e-poštni naslov (npr. johndoe@domain.com)."

Pred oddajo spletnega naročila lahko kupec pregleda in po potrebi popravi postavke v svoji nakupovalni košarici. Sledi opis postopka spreminjanja količine in praznjenje nakupovalne košarice:
Kupec lahko v vnosno polje v stolpcu z naslovom "količina", spremeni trenutno vrednost. Spremembe shrani s klikom na gumb "Enter" na računalniški tipkovnici ali s klikom na gumb "posodobi košarico", ki se nahaja pod zadnjim elementom/artiklom košarice in desno od gumba "počisti košarico". V primeru, da kupec v to polje vpiše zahtevano količino višjo od količino ki jo podjetje Anvina d.o.o. lahko zagotovi oz. dostavi, se uporabniku prikaže pojavno okno z ustreznim sporočilom. V konkretnem primeru to pomeni "zahtevana količina ni na voljo". Hkrati pa vrednost polja "količina" za ta element/artikel ostane nespremenjena. Kupcu je s klikom na gumb "odstrani element", ki se nahaja pod sliko elementa, omogočena odstranitev posamičnega elementa/artikla iz nakupovalne košarice. Kupec lahko kadarkoli izprazne tudi celotno vsebino košarice s klikom na gumb "počisti košarico", ki se nahaja pod zadnjim elementom/artiklom košarice in levo od gumba "posodobi košarico".

6. Načini plačila

    Trgovina anvina.si omogoča naslednje načine plačila za nakupe znotraj Slovenije:

  • s plačilno oziroma kreditno kartico (Mastercard, Visa) preko plačilnega procesorja Saferpay
  • z nakazilom na transakcijski račun NLB d.d.: SI56 0202 7002 0097 339 po ponudbi/predračunu
  • obročna plačila z Leanpay
  • plačilo ob prevzemu oz. po povzetju

Za nakupe v drugih državah članicah EU velja le plačilo po predračunu.

V primeru plačila s plačilnimi ali kreditnimi karticami veljajo še naslednji pogoji:
plačnik (podatki v računu uporabnika) mora biti ista oseba ali organizacija, kot je lastnik plačilne ali kreditne kartice. Po potrditvi prejema naročila ni možna sprememba vsebine naročila oz. končnega zneska naročila, razen izjemoma z odobritvijo trgovine anvina.si.

V primeru z Leanpay obročnim plačilom veljajo še naslednji pogoji:
Če ste za način plačila izbrali Leanpay, boste preusmerjeni na spletno stran ponudnika omenjene plačilne storitve - Leanpay. Gre za preprost in inovativen način obročnega nakupovanja, ki od uporabnika ne zahteva obiska banke ali zbiranja nepotrebne dokumentacije. Obročni nakup bo odobren nemudoma na spletu. Splošne pogoje Leanpay si lahko prebere na tej povezavi: https://app.leanpay.si/terms-of-use.

7. Nakupna pogodba - račun

Nakupna pogodba - račun je sklenjena v slovenskem jeziku. Ob prevzemu blaga prejme kupec natisnjen račun za nakupljene izdelke. Kopija računa bo skladno z veljavno zakonodajo, še 10 let po zapadlosti shranjena pri podjetju ANVINA d.o.o., Cankarjev trg 6, 1360 Vrhnika in jo lahko prejmete na pisno zahtevo preko e-naslova info@anvina.si.

Kupec prejme račun za naročene artikle skupaj z naročenimi artikli v paketu. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah obvestiti prodajalca v osmih dneh od prejema. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo. Pregled naročil je možen v uporabniškem profilu kupca na spletni strani www.anvina.si.

8. Nakup za pravne osebe

Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da v koraku registracije vnesete ID za DDV ter naziv podjetja. Ob vnosu ID za DDV in naziva podjetja, pomeni, da sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja.

Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe: podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo dobavljenih artiklov v okviru reklamacijskih pogojev iz točke 11. Naštete pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema artikla brez razloga, kot to velja za potrošnike (fizične osebe). Za nakupe pravnih oseb prav tako veljajo Splošni pogoji poslovanja trgovine www.anvina.si z razliko od predhodno omenjene možnosti odstopa od pogodbe.

9. Pravica do odstopa pogodbe na daljavo

V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-1) ima potrošnik pravico, da v 14-ih dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti. Odstopni rok začne teči z dnem, ko potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik (in jo imenuje potrošnik), pridobi dejansko posest nad blagom. Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe. Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje nudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.

Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. V primeru vračila vas prosimo, da nas o tem predhodno pisno obvestite. Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: info@anvina.si Obrazec za vračilo blaga je na voljo v PDF obliki na povezavi: Obrazec za uveljavitev pravice potrošnika do odstopa od pogodbe. Svoj obrazec za vračilo izdelka skupaj z izdelkom pošljite na naslov: ANVINA d.o.o., PE Elektro, Tržaška 8, 1360 Vrhnika. Blago pred predajo prevozniku ustrezno zaščitite z originalno embalažo ali embalažo, ki lahko blago zaščiti enako kot ga je originalna embalaža, da bi se izognili poškodbam pri prevozu. Kupnino vam bomo povrnili najkasneje v 14-dneh na vaš bančni račun, ki ga zato v svojem zahtevku tudi navedete. Za natančnejše informacije o postopku vračila izdelkov pokličite na telefonsko številko 01 750 72 54. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov. Ne sprejemamo paketov z odkupnino.

10. Garancija

ANVINA d.o.o. jamči za kakovost blaga z garancijo uvoznika oz. proizvajalca blaga. Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih.

Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko potrošnik kontaktira ponudnika, za pridobitev informacije.

V primeru okvar zaradi nepravilne uporabe, malomarnega ravnanja, mehanske poškodbe in okvar v primeru višje sile garancija ne velja. Prav tako garancije ni mogoče uveljavljati v primeru, da so na blagu vidni posegi tujih, nepooblaščenih oseb, pri napačnem upravljanju oz. malomarnem ravnanju.

11. Jamstvo za skladnost blaga

Svetujemo, da artikle takoj ob prejemu pregledate. Kupec lahko artikel reklamira, če artikel nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne artikle, količine ali pa artikel kakor koli odstopa od kupčevega naročila. V primeru obstoja neskladnosti na artiklu oz. nepravilnosti pri opravljeni storitvi, mora podjetje čim prej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi potrošnikovi zahtevi.

Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova neskladnosti blaga, če o neskladnosti obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o neskladnosti natančneje opisati neskladnost in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o neskladnosti lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v poslovalnico, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo. Prodajalec odgovarja za neskladnost blaga, ne odgovarja pa za nastalo škodo, zaradi nepravilnega vzdrževanja. Prodajalec tudi ne odgovarja za neskladnosti blaga, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Kupec lahko artikel glede jamstva za skladnost vrne osebno ali po pošti. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o neskladnosti, ima pravico od prodajalca zahtevati brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga ali zahtevati, da vrne del plačanega zneska v sorazmerju neskladnosti ali zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska.

V primeru, da je prišlo do poškodbe paketa med samo dostavo, je potrebno izvršiti reklamacijo. PDF dokument za reklamacijski zapisnik: Reklamacijski zapisnik v primeru poškodbe med poštno dostavo.

12. Dostava, poštnina in osebni prevzem.

Čas dostave od prejetega naročila je 1 - 3 delovnih dni po prejetju naročila oz. po prejetem plačilu. Za nakupe pri plačilu z nakazilom na TRR, plačilno oziroma kreditno kartico (Mastercard, Visa) je strošek pošiljanja 6,10 EUR. Dostavlja Pošta Slovenije ali GLS. Stroški pošiljanja se obračunajo že pri nakupu v spletni trgovini anvina.si. Dodatnih stroškov pošiljanja kurirju ali drugemu dostavljavcu naročenih artiklov niste dolžni poravnati. Naročnik blago prejme dostavljeno na naslov v skladu s pravili poštnih podjetij. V spletni trgovini anvina.si je možno naročeno blago brezplačno prevzeti tudi osebno, na sedežu podjetja.

13. Varnost

Trgovina anvina.si uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. V te namene uporabljamo 128-bitni SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija. Varnost kartičnega poslovanja zagotavlja sistem SIX PAYMENT SERVICES (Europa) S.A. Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Vsi prenosi so kodirani. Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku podjetja ANVINA d.o.o.

14. Spori

Vse morebitne spore, ki bi nastali z uporabo spletne trgovine www.anvina.si med kupcem in ANVINA d.o.o., bosta stranki poizkušali reševati sporazumno. V kolikor to ne bo mogoče, je pristojno Okrožno sodišče na Vrhniki. Izvensodno reševanje potrošniških sporov – skladno z zakonskimi normativi podjetje Anvina d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

anvina.si, ki omogoča spletno trgovino na območju RS, objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS): POVEZAVA.

15. Podatki o podjetju

Naziv: ANVINA d.o.o.
Naslov sedeža podjetja: Cankarjev trg 6, 1360 Vrhnika
Naslov PE Elektro: Tržaška cesta 8, 1360 Vrhnika
Spletna stran: www.anvina.si
E-pošta: info@anvina.si
Telefon: 01 750 72 54
Identifikacijska številka za DDV: SI21546177
Zavezanec za DDV: DA
Matična številka: 5830141000
Transakcijski račun NLB d.d.: SI56 0202 7002 0097 339
Družba je vpisana pri Okrožnem sodišču v Ljubljani z vložkom št. 061/12512900

Za več informacij nas kontaktirajte


Supported File:- jpg, jpeg, pdf, doc, png
logo sofinanciranje